



Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Podstawa reklamacji
Napisz reklamację i dołącz ją do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail i adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i jego nazwę, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WARCHEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Gen. Zajączka 40a
05-270 Marki
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
WARCHEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Gen. Zajączka 40a
05-270 Marki
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.