Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Podstawa reklamacji
Napisz reklamację i dołącz ją do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail i adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i jego nazwę, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WARCHEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Trakt Brzeski 167
05-077 Zakręt

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WARCHEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Trakt Brzeski 167
05-077 Zakręt

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl